خون گیری در شیراز

خون گیری در شیراز
  • ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
خون گیری در شیراز
خون گیری در شیراز

خون گیری در شیراز

خون گیری در شیراز ؟ آزمایش خون چیست؟ خون گیری چیست؟ آزمایشگاه درمانگاه سهامی کودکان چگونه است؟ آزمایشگاه درمانگاه سهامی بزرگسالان چگونه است؟ خدمات آزمایشگاه سهامی چیست؟

تمامی افراد در طول دوران زندگی باید برای بررسی و چکاپ قسمت های مختلف بدن خود، به آزمایشگاه های معتبر مراجعه نمایند، تا از سلامت خود مطلع شوند. و بتوانند جلوی تمامی بیماری ها و عارضه هایی نظیر:

  • فشار خون،
  • چربی خون،
  • کم خونی،
  • پرکاری تیروئید،
  • کم کاری تیروئید،
  • قند خون و …. را بگیرند.

بر همین اساس همه ما باید حداقل هر 6 ماه یک بار برای چکاپ، به آزمایشگاه های معتبر و بهداشتی با بالاترین دقت جهت اطلاع از عارضه هایی که در بالا به آن اشاره شده است، مراجعه نمایند.

در این مقاله قصد داریم درباره نحوه خون گیری در شیراز بحث و گفت و گو نماییم و تمامی قابلیت ها و تجهیزاتی که این آزمایشگاه را از آزمایشگاه های دیگر مجزا می کند را باز گو کنیم.

این آزمایشگاه در درمانگاه تخصصی سهامی در شهر شیراز واقع شده است.

درمانگاه سهامی به عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی در شیراز به حساب می آید چرا که با وجود دستگاه های معتبر و پزشکان با تجربه به صورت 24 ساعته در همه زمینه ها مشغول به فعالیت بوده و تمام دقت و تمرکز خود را برای رفع مشکلات و بیماری های مراجعه کنندگان می پردازد. این درمانگاه حتی در دوران کرونا نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی، با تمام وجود در صدد رفع مشکلات در همه زمینه ها می باشد.

امروزه بسیاری از متخصصان و پزشکانی که در زمینه های مختلف فعالیت دارند، برای تشخیص درست سعی دارند آزمایشات تکمیلی  را برای بیماران خود در نظر بگیرند، که از کاربردی ترین آنها می‌ توان به آزمایش خون اشاره کرد.

مطالعه بیشتر  راه های جلوگیری از آبسه دندان شیری در کودکان

اما باید بدانید که خونگیری از بیماران باید تحت شرایطی کاملا ایمن و درست انجام شود تا نتیجه آزمایش دقیق تر بوده و پزشک بتواند بر اساس نتیجه آن تشخیص خود را به فرد بیمار اعلام کند.

مراکزی در سراسر کشور دایر هستند که سعی دارند اقدامات لازم برای خونگیری از افراد را فراهم کرده تا بتوانند ضمن حفظ سلامت افراد با کمترین میزان درد و آسیب خونگیری را نیز آغاز کنند.

خونگیری با روش های کاملا دقیق و پیشرفته انجام میشود و افرادی که در این زمینه تخصص کافی را دارا هستند فعالیت خود را در کلینیک ها و مراکز معتبر آغاز کرده و همه روزه از تعداد زیادی از افراد خونگیری می کنند، تا بتوانند این نمونه خون را وارد پروسه آزمایش کرده و نتیجه ای دقیق و درست را در اختیار افراد و پزشکان قرار خواهند داد.

مراکز پیشرفته ای که اقدام به خونگیری در شیراز و دیگر نقاط می کنند، به دلیل تبحر زیاد و فعالیت درستی که انجام می دهند مورد تایید بسیاری از افراد به ویژه پزشکان قرار گرفته اند و متخصصانی که فرایند خونگیری را به بیماران توصیه می کنند آنها را به این مراکز معتبر و کاملا پیشرفته معرفی می کنند.

لازم است بدانید که فرایند خونگیری یکی از مهم‌ ترین آزمایشاتی است که برای هر شخص انجام میشود و بسیاری از آسیب‌ ها و مشکلات و کمبود های که در بدن انسان وجود دارد با آزمایش خون نمایان میشود، به همین دلیل از پرکاربرد ترین آزمایشاتی که در سراسر دنیا همه روزه برای افراد بی شماری انجام میشود خونگیری می باشد.

برای دریافت اطلاعات از بخش آزمایشگاه درمانگاه سهامی و فعالیت های انجام شده توسط این بخش در این مقاله همراه ما باشید.

مطالعه بیشتر  یک دندانپزشک خوب، چه ویژگی‌هایی دارد؟
خون گیری در شیراز
خون گیری در شیراز

آزمایش خون چیست؟

در واقع یکی از فرآیند های علوم آزمایشگاهی، آزمایش خون است که بر روی یک نمونه خونی گرفته شده از مویرگ، سرخ رگ، و یا سیاه رگ انجام می شود.

آزمایش خون اکثرا در مراکز درمانی برای تعیین وضعیت بیوشیمیایی و فیزیولوژیک مانند:

  • عارضه.
  • بیماری .
  • میزان و مقدار مواد معدنی .
  • عملکرد اندام درونی بدن صورت می گیرد.

خون گیری چیست؟

امروزه بهترین روش برای آزمایش خون، خون گیری وریدی است که این خون گیری به عنوان یک روش غیر تهاجمی برای داشتن سلول ها و پلاسما از بدن بیمار در علم پزشکی استفاده می گردد.

آزمایش خون یکی از پرکاربرد ترین و بهترین آزمایشگاه پزشکی به حساب می آید. زیرا جریان خون، بسیاری از وضعیت های بالینی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. و از سیستم دفاعی بدن محافظت می کند و وسیله ای برای دفع مواد زائد در بدن نیز محسوب می گردد.

به همین دلیل باید هر چند وقت یک بار برای چکاپ کامل به آزمایشگاه های معتبر و با تجربه مراجعه نمایید.

خون گیری در شیراز

همانطور که در بالا اشاره شد، آزمایشگاه شیراز دارای متخصصان با تجربه و صبور و کار کشته ای است که به صورت  24 ساعته در این دوران کرونا مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز شیراز می باشد.

زمایشگاه درمانگاه سهامی کودکان
زمایشگاه درمانگاه سهامی کودکان

آزمایشگاه درمانگاه سهامی کودکان

کودک دلبند شما به دلیل استرس و ترس از آزمایش، دائم در حال گریه و ناراحتی می باشد. بر همین اساس محیط شاد و دل  انگیز آزمایشگاه می تواند روحیه کودک را تغییر دهد.

یکی از عواملی که سبب تمایز این آزمایشگاه با سایر آزمایشگاه های دیگر در شیراز می شود، وجود محیطی شاد و رنگارنگ با موسیقی های کودکانه زیبا و همچنین از همه مهم تر پرستاران با تجربه و صبور و دلسوز است. در این آزمایشگاه علاوه بر موسیقی، کادر درمانی با پخش کردن کارتون مورد علاقه کودتان، نشاط و سرگرمی را برای آن ها فراهم می کند. تمامی این آپشن ها باعث می شود که کودک احساس آرامش کرده و ترسی را که از آزمایشگاه ،به صورت مداوم در ذهن خود گنجانیده بود، از بین برود.

مطالعه بیشتر  دیسک کمر چیست؟

آزمایشگاه درمانگاه سهامی بزرگسالان

آزمایشگاه درمانگاه تخصصی سهامی با ارائه آخرین متد های ارائه شده و تایید شده توسط وزارت بهداشت، توانسته بهترین کیفیت کار را در شیراز شرح دهد. بر همین اساس کادر درمانی این آزمایشگاه بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارائه می دهد.

خدمات آزمایشگاه سهامی عبارتند از:

  • آزمایشات قبل از بارداری.
  • آزمایشات پیش از ازدواج.
  • تشخیص سلامت مادر.
  • آزمایشات اوره خون.
  • آزمایشات قند خون.
  • آزمایشات غلظت خون.
  • آزمایش ویتامین دی(D).
  • آزمایشات چربی خون.
  • آزمایش کلسترول.
  • آزمایشات تشخیص تیروئید.

مزیت های استفاده از درمانگاه سهامی

  • تمامی افراد در هر مقطع زمانی می توانند به این مرکز درمانی جهت درمان مراجعه نمایند.
  • هزینه این درمانگاه نسبت به درمانگاه های دیگر بسیار معقول و مناسب می باشد. و افراد می تواند با هزینه کم، بهترین خدمات را دریافت نمایند.
  • این درمانگاه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی هم قبول میکند.
  • افراد می توانند قبل از مراجعه به درمانگاه از طریق وب سایت درمانگاه سهامی جهت نوبت دهی مراجعه و به صورت آنلاین وقت بگیرند.
  • افراد می توانند با نصب اپلکیشن موبایلی درمانگاه سهامی، جواب آزمایشات خود و تمامی شرایط قبل و بعد از آزمایش خاص را بدون آنکه به درمانگاه مراجعه کنند، دریافت نمایند. این مزیت برای افرادی که سن بالایی دارند و رفت و آمد برایشان مخصوصا در این دوران کرونایی مشکل ساز است، بسیار مناسب باشد.

 

___________________________________________________

راه های ارتباطی با درمانگاه سهامی

کانال آپارات درمانگاه سهامی

کانال نماشا درمانگاه سهامی

آدرس پیج اینستاگرام درمانگاه سهامی

شماره تماس : ٠٩١٧٠٠٤٤٢٦٢ ۰۷۱۳۶۲۶۹۱۲۲ ۰۷۱۳۶۲۶۹۱۲۱

_________________________________________________

سایر مقالات

رادیولوژی در شیراز

رژِیم غذایی در شیراز

نقص مادرزادی قلب

سونوگرافی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button